(((مـنـتـدي أبـــو دومـــة)))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» برنامج ابو دومة (لأخفاء البرتيشن) عجيب
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت فبراير 07, 2015 6:25 am من طرف aposaleh

» الحب يولد من لا شيء .. ويموت بأي شيء .
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت مايو 19, 2012 11:57 am من طرف فرعون مصر

» ايييييييييييه فييييييي ايييييييييييييه !!!!!!
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت مايو 19, 2012 11:48 am من طرف فرعون مصر

» الــفــتــنــة .. ومصايبها السودة
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 17, 2012 2:14 pm من طرف ADOOOMA

» هذا هو حقا الإخلاص فى الحب
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة فبراير 17, 2012 2:13 pm من طرف ADOOOMA

» من اجمل الكلمات
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس فبراير 16, 2012 10:05 am من طرف فرعون مصر

» اخطاء الصلاه.....(( بالصور)) كل مسلم يدخل ضروري
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس فبراير 16, 2012 10:01 am من طرف فرعون مصر

» اتجاهات.................
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 27, 2011 4:38 pm من طرف فرعون مصر

» اليك الحب وازيد سابدل معطفى بالحب
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 2:44 pm من طرف mekky

» برنامج ايزي كافيه.. لإدارة السيبر والشبكات
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 09, 2011 10:04 am من طرف ADOOOMA

» امتي تكون مش راجل؟؟؟؟؟
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 2:40 pm من طرف فرعون مصر

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ADOOOMA - 889
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_vote_rcap@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_voting_bar@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_vote_lcap 
فرعون مصر - 313
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_vote_rcap@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_voting_bar@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 I_vote_lcap 
gygy - 286
سندس ادم - 214
مشاغب المنتدى - 106
ousha - 72
احمدعبدالناصر - 60
abdou - 21
taher**pop - 17
احمدتيتو - 13

اعلان
@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 188061_180510688659116_3880624_n @^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 394432_2774715279928_1019454885_32828254_1834767391_n @^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 174887_190928574491_1317103954_n @^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 277158_135283606482441_3433329_n

@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@

5 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 Empty رد: @^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@

مُساهمة من طرف سندس ادم الإثنين ديسمبر 21, 2009 9:28 am

اكيد مش لزم كل الي نتمنة يجلنا ولو جالنا هنطمع اكتر ونطلب تاني وممكن ربنا مش عاوز يدهولنا عشان مفهوش خير لينا ولو كل حاجة نطلبها تجلنا مش هيبقا في رضا علي الحال الي احنا فية
اما بنسبة لسجائر انا مش معاكي يا جي جي في رايك لو بيحبك هيعمل الي انتي عاوزة وهيبطل بس الموضوع دة عاوز تشجيع وارادة وتحكم علي النفس ومينفعش تقلي انا عارفة كدة كدة مش هبلطل انا عارفة دماغو نشفة وحدة واحدة وهيجي معاكي
لية الناس كلها بقا فيها حقد ومفهاش طيبة زي زمان والنية الكويس ؟
سندس ادم
سندس ادم
آدماوي ماسي
آدماوي ماسي

انثى
الوسام : سندس

@^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@ - صفحة 2 Empty رد: @^@ لـــعـــبة الــصــــــــــــراحــة @^@

مُساهمة من طرف gygy السبت يناير 02, 2010 5:46 am

والله يا سندستى بجد انا قولت الكلام ده مش من فراغ بجد مش شوفت ولد بطل السجاير علشان بنوته نهائى الا نوادر النوادر
وديما يتلكك اول ما يزعلوا يروح رايح جايبله علبتين سجاير ويقول اصل دى ا للى بطلع فيها زعلى همى وارفى تقوله محنا متفقين مش فى سجاير يقولها حاضر واول ما تحصل مشكله تانى ترجع ريما لعاديتها
بجد انا اتعلمت من تجارب اصحابى كتير جدا جدا جدا
الولاد دول عايزين معامله خاصه ولازم يجوا السياسه وصعب بجد او انا مش شوفت ولد بطل سجاير علشان بنت
ممكن يكون بطل سجاير علشان هو عايز كده انما علشان بنت مش شوفت بصراحه حتى لو بيموت فيها برضه مش شوفت مع احترامى لكلامك طبعا يا سندستى

البلد بقت كده يا سندس علشان بعدنا شويه عن ايمانا مش شويه ده كتير
اغلب الناس بتفكر ازاى تعيش فى الدنيا انما اقل الناس بتفكر ازاى تعيش فى الاخرى
يارب تكونى فهمانى

السؤااااااااااااااااااااااااااال
لو حد جرحك بتردله الجرح ولا بتسيبه وتبعد عنه؟؟
gygy
آدماوي ماسي
آدماوي ماسي

لا تندم على حب عشته حتى لو اصبح ذكرى مؤلمة........
فاذا كانت الزهور قد جفت ......
وضاع عبيرها... ولم يتبقى منها غير الاشواك...
فلا تنسى انها منحتك عطرا جميلا اسعدك....
انثى
العمر 34
البلد ALEX
العمل/الترفيه طالبه
المزاج لوز خالص
الوسام : جيجي

مُساهمة من طرف ADOOOMA السبت يناير 02, 2010 1:25 pm

لو الشخص اللي جرحني انا بحبه وجرحني جااااااامد انا هسيبه وابعد عنه

انما لو شخص مش اعرفه او مجرد معرفه عاديه -- هاجرحه ومستحيل اسيب حقي ولو علي موتي

نفس السؤال

ADOOOMA
ADOOOMA
المدير
المدير

الصمت هو الرد الوحيد علي الجهل
ذكر
العمر 34
العمل/الترفيه IT Systems Engineer
المزاج اتـفـأع(مررتي) من ظلم وبلطجه الشعب
الوسام : وسام العضو

https://adam.ahlamontada.net

مُساهمة من طرف فرعون مصر الثلاثاء مايو 31, 2011 7:56 am

لاتحزن اذا منع الله عنك شيئا تحبه فلو علمت كيف يدير الله امورك لذاب قلبك من محبته
فرعون مصر
فرعون مصر
آدماوي ماسي
آدماوي ماسي

الصمت لغة العظماء
ذكر
العمر 35
البلد الدنيا
العمل/الترفيه طالب عقبال ما تفرج
المزاج عالى
الوسام : فرعون

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2